Thursday, October 18, 2012

Hey Delilah Di Sana!


" Apa abang buat kat sini? "

Delilah mengelus lembut rambut aku, tangannya melingkari pinggang aku yang semakin hari semakin padu.

Aku menjerit manja kegelian sambil ke kiri kanankan jari telunjuk tanda belum sedia. Delilah sangat seksi malam ni, baju tidur warna merah bercorakkan Angry Bird yang nipis. Bau Delilah amat wangi, hilang seketika bau-bau pahit kelat bilik aku.

Delilah terus beraksi manja, memejam celikkan matanya beberapa kali. Bibirnya sengaja dimuncung-muncungkan gaya ala-ala itik. Delilah sangat prihatin akan trend-trend remaja kini. Delilah semakin tidak sabar, patung beruang yang semakin lusuh ditarik dan dicampakkan kepada aku. Buat aksi ala-ala fetish...

*Papppp!

Adoi! Aku genyeh-genyeh mata nampak Najib buat muka baru lepas menang Peraduan-Gores-Dan-Menang sambil pegang buku-buku. Muka dia nampak puas!

" Agak-agakla nak study kat atas katil aku siap tidur bagai. Tepi, aku nak tidur! " ujar beliau tanpa belas kasihan.

No comments:

Post a Comment